Missiomme
Olla sähköisten etuohjelmien ja maksamisen edelläkävijä ja älykkäiden kaupunkien puolestapuhuja, sekä yhdistää maailman suurimmat ostos-, matkailu-, urheilu-, viihde- ja rahoitusalan yhteisöt.
Visiomme
Luoda siltoja eri kulttuurien välille innovaatioidemme avulla, ja haluamme kasvaa Pohjois- ja Itä-Euroopan, Venäjän sekä Aasian menestyneimmäksi etuohjelmaksi, joka palvelee kumppaneitamme useilla eri toimialoilla.
PINS perustettiin vuonna 2009 ja tunnettiin aiemmin nimellä Coalition Rewards Ltd.
![]() |
Tarvitsetko lisäapua? |
![]() |
![]() |
+358 207 64 94 24 (maanantai - perjantai 09:00 - 17:00 (UTC +2)) |
Soitettaessa lankapuhelimesta puhelun hinta on 0,0835 €/puh. + 0,0702 €/min.
Soitettaessa matkapuhelimesta puhelun hinta on 0,0835 €/puh. + 0,1717 €/min.
Sähköposti: asiakaspalvelu@pins.fi
Petri Tiainen
+358 40 542 1172 |
Mikko Pylvänen
+358 50 359 9914 |
PINS-etuohjelma on saanut kansainvälistä tunnustusta.
2012
|
Two Freddie awards: “Best Elite Programme – 2012” “Best Redemption Ability – 2012” and runner-up in: • Program of the Year• Co-Branded Card • Customer Service |
2013
![]() |
Loyalty 2013 award for the best use of technology in the loyalty industry globally. The Loyalty Awards: “Best Loyalty Programme in Travel & Entertainment Industry” |
2014
![]() |
Loyalty 2014 award in the prestigious “Management” category |
2015
![]() |
The Loyalty Awards 2015: ”Vuoden paras uusi kanta-asiakasohjelma” PINS-ohjelman lanseeraus Suomessa – ”Paras kanta-asiakasohjelman markkinointikampanja”. |
2016
![]() |
The Loyalty Magazine Awards 2016: kiitettävä maininta sarjassa ”Asiakasuskollisuuden parantaminen pelillistämisen keinoin” |
PINS-etuohjelman omistaja on PINS.CO, joka puolestaan kuuluu Air Baltic Corporationiin (airBaltic).
PINS on asiakasuskollisuusyritys, joka tarjoaa jäsenilleen näkemystään ja strategisia työkaluja etuohjelmien, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen hallinnan tueksi.
Lisätietoja PINS-yhtiöstä löytyy osoitteesta pins.co.