Yleisiä kysymyksiä

Yleisiä kysymyksiä

Klikkaa löytääksesi vastauksen aiheesta: liittyminen ja perustiedot PINS-ohjelmasta

 

Jos sinulla on ongelmia PINS-profiilisi, korttisi tai pinssien kanssa, valitse aihe pudotusvalikosta ja lisää tarvittaessa viesti. HUOM. PINS-jäsennumero on sama kuin PINS-kortissasi oleva numero. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, voit täyttää sähköpostikenttään esimerkiksi 123@pins.fi. Jos sinulla ei ole PINS-jäsennumeroa, voit täyttää PINS-jäsennumero kenttään 1234567890. Näissä tapauksissa Kommentti-kenttään tulisi kirjoittaa puhelinnumerosi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia

Lomakkeen täyttämiseksi sjärjestelmään.

* Täytä tämä lomake vain jos et ole saanut korttiasi3 viikon kuluttua jäseneksi liittymisestäsi.