airBaltic

airBaltic on nopeasti kasvava lentoyhtiö, joka tarjoaa suoria lentoja Baltian maiden pääkaupungeista Riiasta, Vilnasta ja Tallinnasta yli 60 kohteeseen sekä suoria lentoja Skandinaviassa. airBaltic on sijoittunut 1. sijalle lentojen täsmällisyydessä vuonna 2014 OAG-analyytikoiden mukaan, jotka analysoivat yhteensä 43,5 miljoonan lennon tiedot.

Kerää pinssejä

Kerää pinssejä joka kerta, kun lennät airBalticin liikennöimällä reittilennolla.

Jokaisesta Basic-luokan lippuun käytetystä eurosta. 1 pinssi
Jokaisesta Premium-luokan lippuun käytetystä eurosta. 2 pinssiä
Jokaisesta Business-luokan lippuun käytetystä eurosta. 3 pinssiä

Saat pinssejä matkasta maksetun hinnan ja lipun kokonaishintaan kuuluvien muiden maksujen kuten verojen ja polttoainemaksujen perusteella. Pinssejä annetaan vain airBalticin liikennöimistä lennoista ja niihin käytetyistä summista.

Miten pinssejä saa?

Ilmoita jäsennumerosi ostaessasi airBalticin lentolippua ja lennon lähtöselvityksessä.

  • Lippujärjestelmät ja verkossa toimivat lähtöselvitysjärjestelmät hyväksyvät jäsennumeron vasta sitten, kun PINS-tili on aktivoitu. 

  • Jäsenen keräämät pinssit siirretään jäsentilille vasta jäsennumeron aktivoinnin jälkeen.

  • Huomioithan, että voit kerätä pinssejä vain omista lennoistasi. Lipussa olevan matkustajan etunimi ja sukunimi tulee olla samat kuin PINS-tilillä.

  • Pinssejä myönnetään vain sille PINS-tilin haltijalle, joka matkustaa airBalticin lennolla, vaikka jokin muu henkilö olisi maksanut matkan.

Puuttuvat pinssit 

Joissain tapauksissa pinssit eivät automaattisesti kerry PINS-tilillesi vaikka kortti esitettiinkin lippuluukulla tai lähtöselvitystiskillä. 
  • Pinssejä voi anoa takautuvasti 6 kuukauden kuluessa lentopäivästä.

  • Vastikään liittyneet jäsenet voivat anoa pinssejä lentomatkoista, jotka ovat tapahtuneet korkeintaan 30 päivää ennen PINS-ohjelmaan rekisteröitymistä.

Pinssejä on helppo seurata tiliotteesta. Jos huomaat, että jotkin pinsseistäsi puuttuvat, voit periä niitä jälkikäteen.

Kuinka anoa puuttuvia pinssejä?

  • Tee pyyntö puuttuvista pinsseistä verkossa PINS-tililtäsi (aikaisintaan 10 päivää lennon jälkeen). 21 päivän kuluttua pinssien pitäisi olla tililläsi. 

  • Tai toimita lennon päivämäärä/lennon numero/BM-numero/nimi/sukunimi PINS-asiakaspalveluun info@pinsforme.com

Ota huomioon, että uudet jäsenet eivät voi rekisteröidä pinssejään verkossa, vaan ainoastaan ottamalla yhteyttä PINS-asiakaspalveluun info@pinsforme.com.  

Pinssit peruutetuista lennoista

Jos sinut siirretään vahingossa airBalticilta toiselle lentoyhtiölle tai muuhun kuljetusvälineeseen, voit anoa pinssejä alkuperäisen lentosi perusteella. 

Pinssejä ei anneta käyttämättömistä, palautetuista tai vanhentuneista lipuista.

airBalticin kanta-asiakasohjelman ehdot